Elkelt a TIDAL

2017. január 27. - Pléh Dániel

A TIDAL-t itt,  blogunk hasábjain a tavalyi év során  legalább két alkalommal már eltemettük, amikor pedig nem a szolgáltatás végéről írtunk, akkor a fő téma azt volt, ki lesz a vásárló. Felmerült a Samsung, majd később az Apple neve is. Olyannyira, hogy a 2017-es év lehetséges eseményeit taglaló…

Tovább

Jönnek a saját tartalmak az Apple Music-ra

Az idei év várható zeneipari eseményeit taglaló posztunkban az egyik  robbanásszerűen fejlődő területként a saját gyártású tartalmakat jelöltük meg. A „Content is King”  állítás ugyanis 2017-ben is igaz, sőt minden eddiginél  igazabb.  A Netflix  példája egyre inkább ragadós és jellemző lesz a…

Tovább

A Google lehet a Soundcloud megmentője

2016 minden bizonnyal a Soundcloud életének legnehezebb éve volt. 2013 végén a Soundcloud egy álom megválósítását tűzte ki célul maga elé, annak ellenére, hogy már akkor is roppant sikeres zenei szolgáltatás volt. A Soundcloud eltökélt  volt abban, hogy streaming cég…

Tovább

Földrengésszerű változásokat hozhat 2017 a zeneiparban

A 2016-os évet értékelő posztunkban  az év legfontosabb trendjének a piac koncentrálódását neveztük.  2016 végére közel értünk ahhoz az állapothoz, amikor is a 4-5 nagy médiacég , a Google, az Amazon, a Facebook, az Apple a zeneipari szolgáltatásokat is elkezdte uralni. 2017 alapvetően ennek a…

Tovább