Mega Coca-Cola iTunes deal

2007. május 20. - Pléh Dániel

A Coca-Cola és az iTunes újabb, minden eddiginél konkrétabb promóciós együttműködést jelentett be minap, amely 2 milliárd speciális megjelenésű Coca-Cola, Coca-Cola light és Cherry Coke üveget fog érinteni. Maga az együttműködés a tavalyi év során megkötött  nagyobb lélegzetű, és hosszú időre szóló Apple-Coca Cola megállapodás idei, elsősorban  dél-európára fókuszáló felvonása.

 

A promóció ingyenes zeneletöltések, és sok-sok ajándék iPod mellett több száz szponzorált eseményt is magában foglal, a promócióban résztvevő 17 országban.

A rajongók számára legfontosabb talán nem is ez, hanem az, hogy a tervek szerint  a az ismert és kevésbé ismert előadókat egyaránt felvonultató szponzorált események  legnagyobb részét a közeljövőben az iTunes-on megvásárolhatóvá is kívánják tenni.

Eleddig egy együttes neve ismert a promócióban résztvevő közül. Az angol
Faithless-é, akik nem csak zenéjükkel, hanem designötleteikkel is segítenek a speciális palackok megtervezésében.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://muzzak.blog.hu/api/trackback/id/tr19635284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.