Új utakon az EMI

2007. június 11. - Pléh Dániel

Előző bejegyzéseink egyikében megemlékeztünk a Warner digitális útkereséséről. Most nézzünk picit körül az EMI háza táján.


A DRM mentes tartalmak iTuneson, illetve egyre több más online letöltőállomáson való megjelenését nem boncolgatnám, majd csak akkor, amikor az első eladási adatok, és a DRM mentesség hatása értékelhető lesz.

 


Teljesen más, és a DRM-től független az az út, amelyről a lemezóriás olyan nagy multikkal tárgyal, mint az Adidas, vagy a Visa. Az együttműködés lényege, hogy az Emi teljes, több, mint 20 000 tételből álló katalógusát elérhetővé teszi nagy, multinacionális cégek számára, co-branded boltokban.

Az Adidas esetében megszületett konkrét megállapodás a német sportszergyártó „Impossible is nothing" kampányában felhasznált zenéket tölthetik le a megszokott 79 penny/dal vagy 6.80 font/album áron.

A közeli jövőben pedig hasonló együttműködések tető alá hozását tervezik a Samsung-al, a Visa-al, és több más világszerte ismert márkával.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://muzzak.blog.hu/api/trackback/id/tr67635272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.