Terjeszkedik a Last. fm!

2008. június 06. - Pléh Dániel

A közösségi zenei siteok, nagyüzemivé fajuló versenyében a legújabb jelentkező a Last.fm. A népes felhasználói tábort egyre inkább monetizálni kívánó közösségi szolgáltatás legújabb minialkalmazásával a nagy, több milliós napi látogatottságú portálok felé nyújtotta ki kezét, kezeit.


A szolgáltatás lényege, hogy  a kiválasztott portálok (Bebo, Billboard.com, Break Media, CBS Television Stations, CBS Affiliates, eMusic, Frengo, Gigya, iGoogle, Live Nation, Meebo, MP3.com, Netvibes, Ning, Pageflakes, Photobucket, Piczo, Six Apart, Stardoll, WAYN.com,WordPress.com. ) egy olyan alkalmazást tudnak az oldalukba illeszteni, amely segítségével az adott oldalról való elnavigálás nélkül lehetséges a Last.fm hallgatása.

 A Last.fm tulajdonosainak reményei szerint ezeknek a nagy látogatottságú, de alapvetően zeneközpontú oldalak segítségével szeretnék az eddig a sitera vonzott 19 millió(!!) regisztrált  számát drasztikusan növelni.

 Akárhogy is nézzük, érdekes lépésről van szó. Érdekes, és gyanúnk szerint a CBS által erőltetett, elsősorban bevételi szempontok alapján vezérelt döntésről van szó,amely, a gyakorlatilag nemzetközi szinten már vetélytársnak sem nagyon számító Pandora, hónapokkal ezelőtt meglépett, stratégiai lépéseinek  (Facebook integráció, MSN rádió) megkésett követése.

A bejegyzés trackback címe:

https://muzzak.blog.hu/api/trackback/id/tr82635147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.