Méginkább a videók felé fordul a Vevo!

2013. november 11. - Pléh Dániel

A Vevo számára az elmúlt hónapok semmivel sem kevésbé izgalmasak, mint az elmúlt, alapvetően  befektetőkereséssel eltöltött év.  Most, a pénzügyi háttér rendezésével a prémium zenei videómegosztó ismételten a fejlesztésekre és a terjeszkedésre koncentrálhat.

A 2012-ben végrehajtott, a Facebook megosztás és a Facebook integrációt előtérbe helyező  redesign után a videóportál újabb lépést tett abba az irányba, hogy felhasználói felülete a lehető legegyszerűbb, ugyanakkor leginkább tartalomfogyasztásra ösztönző legyen! Ezt szem előtt tartva az alapstruktúra is  szinte a végletekig leegyszerűsített: a fejlécben mindössze három opció  - a Vevo TV, a keresés és a böngészés található

VEVO_redesign_2013.jpg

Az újabb redesign két területet érint nagyon jelentős mértékben: a nyitóoldalt valamint az előadói profiloldalakat. A nyitóoldal gyakorlatilag teljesen facebookosítva lett, azaz egy facebook hírfolyam szerű zenei videó hírfolyamot állítottak össze, amely rendszeresen frissül a szerkesztők által.  Az előadói oldalakon végrehajtott változtatások elsődleges célja ugyancsak a videótartalmak előtérbe helyezése volt.

Ennek eredményeképpen az előadói profiloldalak tartalmát fülekre szervezte át a Vevo- az első fülön nem meglepő módon a videoklipek találhatóak- az előadói információk, turné dátumok, kapcsolódó előadók a további fülekre szorultak…

vevo_artist.jpg

A web-oldal egy  első látásra kevésbé érzékelhető változáson  ezen felül is keresztül ment: reszponzív alapokra épült, annak érdekében, hogy minden platformon,minden böngészővel azonnal a legjobb élményt nyújtsa.

A honlap megújításával egy időben a VEVO TV alkalmazás is megújult. A megújulás lényege, hogy az eddig egy darab, heterogén tartalmú Vevo TV csatorna helyett három csatorna lesz- POP, R&B és Country- ahol is a Pop csatorna veszi át az eddigi  Vevo TV csatorna helyét, azaz a Vevo TV egyre inkább egy lineáris tévé csatornához hasonlít majd, megfejelve jóadag interaktivitással!

A redesign célja, iránya teljesen egyértelmű: a VEVO minden eddiginél jobban szeretné ösztökélni látogatóit a videótartalmak ( és persze a reklámok) megtekintésére! Teszi ezt mindezt akár annak árán is, hogy az előadói információkat ezzel hátrébb szorítsa és ezzel eltávolodjon a kezdetekkor képviselt  stratégiájától és sok tekintetben teret engedjen az MTV számára, hogy dominálja az előadói teret. Bátor, de kockázatos lépés, meglátjuk mi lesz az eredménye…

A bejegyzés trackback címe:

https://muzzak.blog.hu/api/trackback/id/tr695611387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.