Megalakulása és legalizálása először ad igazán okot reménykedésre és optimizmusra a Napster ! A 2007 első negyedévre vonatkozó, hivatalosan májusban kiadandó riportot megelőzve, az első negyedévre az elemzők által várnál magasabb, 28 millió dolláros bevételt prognosztizál a vállalat, miközben a teljes előfizetői szám eléri majd a 830 000-t.
Sikerfanárok
„A mintegy 225 ezer AOL előfizető sikeres integrálásával,
valamint az erőteljes, organikus növekedés révén belépő 40 000 friss
előfizető sikerült mindezt elérnünk – jelentett ki büszkén Chris Gorog, a társaság vezetője. Nem felejtett el megemlíteni azt a stratégiai
eredményt sem, hogy jelenlegi előfizető számuk már magasabb, mint legnagyobb
vetélytársuk, a Real Networks által üzemeltetett Rhapsody ügyfélszáma. Ez utóbbo állítás inkább
stratágia jelentőségű, mint megalapozott ugyanakkor, hiszen a Real Networks ügyfélszám
adatai nem nyilvánosak, mindössze a teljes zenei- rádióra, online streamingre és
mobilszolgáltatásokra - előfizetők száma...
Az AOL előfizetők integrálása tehát sikeresnek mondható, az előfizetőnként fizetett 45 dollár jó befektetésnek minősül, minősült. A befektetőket a kiváló előfizetői számok, a jósoltnál magasabb bevételek ellenére is nyugtalanítják a folyamatos veszteségek. A Napsternél ez régóta komoly probléma, úgy tűnik azonban, hogy most talán végre sikerük kordában tartani a veszteségeket. A december 31-ével véget érő harmadik negyedév (pénzügyi persze) veszteségei közel 50%-al csökkentek az előző év hasonló időszakához viszonyítva.