A Napster valamint a Circuit city pénteki információk szerint kereskedelmi együttműködési megállapodást kötöttek. A megállapodás a Napster oldaláról az AOL-el megkezdett együttműködési folyamat szerves folytatásaként értelmezhető. A retail óriás oldaláról pedig a digitális letöltés és forgalmazás felé történő további (ismételt?) nyitásaként.
A megállapodás értelmében a két fél egy co-branded szolgáltatást hoz létre Circuit City + Napster néven. Az Április 29-én induló szolgáltatás keretin belül a vásárlók egy kis mértékben módosított, ál la catre, és előfizetéses, valamint To go jellegű, hordozható felhasználásra épülő Napster oldallal fognak találkozni.
A közös szolgáltatást a jövő
héten Chicagoban kezdődő NARM (Nemzeti Lemezkiadói Konferencia) konferencián
tervezik hivatalosan bemutatni Az új előfizetőket try and buy első hónappal
vagy 5 ingyenesen letölthető zeneszámmal várják a partnerek. Mindemelett a Napster esetében már megszokott
funkciók (személyre szabott playlist ajánlatok, közösségi funkciók) várják
majd az online érdeklődőket. A bolti vásárlók pedig Napster pre-paid kártyák sokaságával
találkozhatnak majd Egyesült Államok szerte a Circuit City üzletekben.