Némi jóindulattal rendszeresnek mondható Napster beszámolónk következik, a negyedéves jelentésekhez hűségesen kapcsolódva.
A június 31-val befejeződött első pénzügyi negyedévére vonatkozó adatok bizonyos tekintetben optimista, bizonyos tekintetben ugyanakkor vészjósló számadatokat mutattak,mutatnak.
Az előfizetéses termékek esetében 43 millió dolláros veszteség jelentkezett, ami kb. fele a tavalyi év hasonló időszakában keletkezett veszteségeknek, mindemellett a bevételek jelentősen. 15%-al nőttek az előző évihez képest.
Az AOL megállapodás óta különös figyelemmel kitüntetett előfizetői számadatok ellenben kifejezetten negatív képet mutatnak, ugyanis 40 000-el, 770 000-re csökkent az előfizetők száma, elsősorban az egyetemből kilépő előfizetők elvesztése miatt.
A vezetőség, pozitívnak értékelte az adatokat, és leszögezték, hogy elsősorban a hordozható , Napster kompatbilis lejátszók piacán, kiemelten pedig Japánban terveznek nagyon komoly fejlődést.
Ennek egyik első lépése (na meg persze a kissé megingott befektetői bizalom minél hamarabbi helyreállításának első lépcsője) , hogy bejelentették, a Toshiba Satellite valamint Qosmio laptop vásárlók 30 napos, ingyenes, ún. trial verziót kapnak gépeik mellé. A try and buy jellegű akció elsődleges célja nyilvánvalóan, a előfizetőszám csökkenés minél hamarabbi megállítása.