Újabb, már-már temetni vélt piaci szereplő közölt a piaccal pozitív hírt, azt gondolom, egyáltalán nem véletlenül, a nagy nyári előtti zenepiaci hajtásban.
A Spiralfrog, a hirdetés alapú, de a végfelhasználók számára ingyenes streaming alapú zenét biztosító szolgáltatások úttörője, ma reggeli bejelentése alapján sikeresen befejezte a tárgyalásokat az EMI-al, s ennek eredményeképpen a harmadik legnagyobb major kiadó zenei és video tartalmai egyaránt elérhetőek lesznek a hirdetés alapú szolgáltatás felhasználói számára.
A megállapodás tető alá hozásával a Los Angelesi cég a négy major közül immár kettővel (az EMI-on felül a Universallal sikerült megegyezni) rendelkezik érvényes megállapodással a tartalmak terjesztésére.
A megállapodás révén, heteken belül, több, mint 1 millió dal és 4000 videoklip lesz elérhető ingyenesen a szolgáltatás keretein belül az Észak-Amerikai internetezők számára.
Az AP hírügynökségnek a megállapodás kapcsán nyilatkozó Joe Mohen szerint a szolgáltatás mintegy egy év múlva válhat nyereségessé.