A Radiohead nevezzük nevén kísérletét eddig is komoly médiaérdeklődés követte, minden egyes számadatot alaposan megrágnak, mind a szakértők, mind a kiadók.
A legfrissebb, és egyben talán legmeglepőbb adatot a ComScore cég szolgáltatta. Felméréseik szerint ugyanis a legtöbb(62%) letöltő(vásárló?) semmit nem fizetett az albumért. 17 százalékuk 4 dollár körüli összeget fizetett, s mindössze 12 százalék fizetett 8 és 12 dollár közötti, az album bolti árával összemérhető összeget.
Az adatok persze még így is ezerféleképpen értelmezhetőek. Egyrészt a 62%-os nem fizetési arány igen-igen magas, másrészről viszont a 28%, aki fizetett sem elhanyagolható, hiszen a gyakorlatban ez több, mint 1 millió eladott albumot jelent az együttes számára.
Magukról az adatok helyességéről azonnal sajtóvita robbant ki a ComScore és a Radiohead között. Az együttes a cég által szolgáltatott adatokat „teljes mértékben pontatlannak, és a valós adatokat eltorzítónak " nevezte. A ComScore viszont válaszában megerősítette, hogy az adatok a valóságot tükrözik, s bennük csak a szokásos, elhanyagolható statisztikai hibák lehetnek.
A vita eldöntését tovább nehezíti, hogy a Radiohead menedzsment továbbra sem ad ki adatokat azt illetően, hogy mik a „valós" letöltési és vásárlási adatok.