Amikor az iTunes és az Amazon versenyéről beszéltünk a közelmúltban, nem győztük hangsúlyozni, hogy az Amazon igazi esélye a hosszú évek alatt kialakított és felépített e-commerce strukturárájában, és utolérhetetlen partnerkapcsolat menedzsment eszközeiben rejlik.
Ennek a partnerkapcsolati és e-comemrce tőkének egy újabb erőteljes, a közelgő –bár a pénzügyi és gazdaégi válság miatt bizonytalan volumenű - karácsonyi roham előtt piacra vitt újabb megjelenési formája az Amazon Artist Store megoldás, melyet közel 70 000, az Amazon-on elérhető előadó esetében indított el a Seasttle-i óriáscég.Ezeken, a valamilyen mértékben egyedi megjelenéssel bíró oldalakon, az adott előadóhoz kapcsolód biográfiai információkon, video tartalmakon felül közösségi tartalmak is elérhetőek lesznek. Az egyes „előadói áruházak” közvetlenül az Amazon oldalairól nem, csak az Amazon, külön erre a célra kialakított , az előadókat alfabetikus sorrendben tartalmazó oldaláról lesznek elérhetőek.
Az előadói áruházak előnye, a „hagyományos” Amazon előadói oldalakhoz képest elsősorban a különböző speciális tartalmakban, (pl. video) illetve vásárlási opciókban (előrendelés) rejlik majd.