Amúgy is alapvető üzleti modellbeli és működési problémák vannak jelen. A zeneipar is ilyen iparág, s nem véletlen, hogy a tavalyi évhez képest lényegesen kevesebb új ötletről, szolgáltatásról beszélhetünk.
A már működő, stratégiai szolgáltatások esetében is kevesebb a fejlesztés, s a fő cél az életben maradás lett. Igaz ez az olyan óriásszolgáltatókra, mint a Nokia is, amely Comes with Music szolgáltatása a zeneipar egyik legjobban várt szolgáltatása volt. A reményeket be is váltotta, meg nem is, de egyértelműnek tűnik, hogy a finn telefongyártó óriás hosszú távon is elkötelezett a zenei tartalmak mellett.
Szerdai, monstre sajtótájékoztatójuk során impresszív adatokat közöltek a szolgáltatásról, s további nagyratörő tervekben sincsen hiány, úgy tűnik. A finn cég adatai szerint eddig közel 425 millió zenelejátszásra képes és több, mint 700 millió rádióhallgatásra alkalmas készüléket értékesítettek, így kijelenthető, a Nokia mobiltelefonok a zenehallgatás alapvető eszközei. A sajtótájékoztatón ugyancsak bejelentették, a szolgáltatás bővítését. A jelenlegi 15 országon felül, újabb háromban (Portugália-Norvégia, Dél Afrika) teszik elérhetővé.
A szolgáltatás sikeréről egyelőre megoszlik ugyanakkor a szakértők véleménye. Az egyesült Királyságban a legnagyobb Comes With Music készülékforgalmazó csökkentette a készülékek árát, ami sosem jó jel. Több szakértő szerint is, a marketing aktivitások nem magyarázzák el megfelelően a szolgáltatás lényegét, így nagyon sokan ezért nem élnek vele.