A Last.Fm és a CBS viszonya a mintegy két évvel ezelőtti felvásárlás óta folyamatosan romlott, a nagy vállalat és a kis startupok közötti klasszikus problémák mindegyikét felvonultatva. a CBS elképzelése a felvásárlás során az volt, hogy a meglevő földi rádióit és a Last.fm webes know-howját integrálva hozzon létre valami olyat, amivel a földi rádiók csökkenő bevételeit ellensúlyozhatja.
Az eseménynek aztán máshogy alakultak, a nagy monstre médiacég nem igazán bírt mit kezdeni a kis és mozgékony startuppal a berkein belül, így az egyszerűbb megoldást választva beolvasztotta azt a szervezetbe.
A napokban a CBS aztán egy az eredeti elképzelésekkel rokon bejelentéssel lepte meg a világot: A CBS HD állomáson egy Last.Fm Discovers névvel egy teljesen az on demand rádión alapuló földi rádióállomás indítását tervezik a közeljövőben, négy városban, New York-ban, Los Angeles-ben, San Francisco-ban és Chicago-ban.
Az új adó programstruktúrája valóban igen nagy mértékben támaszkodik majd a Last.Fm-re. Last.fm Recommends minden esetben egy az on demand rádióban népszerű nóta és két hozzá hasonló dalt mutat majd be. A Last.fm Discovers lesz a tervek szerint az adó húzóműsora, melyben a Last.fm toplistáiból szemezget majd. Végül, de nem utolsó sorban a Shouts melyben különböző, a Last.fm dalaihoz tett hozzászólásokat szólaltat meg,a dallal magával együtt.
Az irány, melybe a CBS végül belevágott feltétlenül izgalmas és figyelmet érdemlő. Teljesen egyértelműen deklarálja a hagyományos rádiók életképtelenségét, s az online rádiók egyre növekvő fontosságát. Mindez pedig remélhetőleg már közép távon is levezethet oda, hogy az on demand rádiókat is kedvezően, a hagyományod rádióhoz hasonló módon kezelik majd a jogkezelők, s ezzel teljesen új szinte emelhetik a szolgáltatásokat üzemeltetőik.