A Pandora jövőjét fenyegető legnagyobb akadály minden bizonnyal elhárult akkor, amikor a menedzsment megállapodott arról, hogy a Syrius XM tulajdonrészt szerezhet a hajdan szebb napokat látott, de mai is kihagyhatatlan zeneipari szereplővel. A történet ugyanakkor ezzel még nem zárult le, sőt inkább csak most kezdődik el igazán.
Tim Westergreen hosszú éveken keresztül bátran, a kiadókkal, jogvédőkkel is vitatkozva vezetette a Pandora-t. Éveken át, mint interaktív rádiót, hogy aztán 2015-től kezdve egyre inkább a rádió és a streaming szolgáltatás ötvözetében lássa a jövőt.
Ez az irány egyelőre nem bizonyult sikeresnek és úgy tűnik a Sirius Xm nem is ebben látja a jövőt, ( A Liberty tulajdonos John Malone mondását a streaming szolgáltatásokról ismerjük…sokkal inkább a Pandora rádiós jelenlétének erősítésében. Ez persze azonnal felveti azt a kérdést, melyet a befektetők éveken át fel is tettek: hogyan lesz nyereséges a Pandora pusztán a rádiós szolgáltatásából?
Persze jogosan merülhet fel a kérdés, hogy feltétlenül nyereségesnek kell-e lennie Pandoranak akkor, amikor jelenleg egyetlen streaming szolgáltatás sem az valamint, hogy meg tud-e élni egy pusztán rádiós szolgáltatás egy olyan piacon, amelyen temérdek streaming szolgáltatás van jelen!
A Sirius megjelenésével egészen biztosan erőre kap majd az autókban való megjelenés, és ha voksolnunk kellene, az tűnik a legvalószínűbbnek, hogy a Pandora és a Sirius a jövőben együtt próbál majd ezen a tér piacvezetővé válni.