A cím önmagában félrevezető, hiszen a myspace, a myspace music szolgáltatáson és annak a zenekarok netes megjelenését forradalmasító hatásán keresztül réges régóta jelen van a világ digitális zenei vérkeringésében.
Az unsigned artistokon túlmutató, inkább egyfajta szerkesztett, a nagy nemzetközi kiadók tartalmait valamilyen formában megjelenítő szolgáltatást azonban eddig nem jelentetett meg, s nem is tevrezett a News Corp. tulajdonában levő közösségi-óriás.
A modellt, a News Corp. másik, már működő, videómegosztó szolgáltatása, a Hulu adja, amelyet az NBC-vel közösen működtet a cég.
A zenék esetében az NBC szerepét a nagy nemzetközi kiadók veszik,vennék át a cél pedig egy portál és disztribúciós csatorna együttes, egyidejű létrehozása lenne. A zenék DRM mentes formában, ingyenesen, hirdetések által szponzorálva lennének elérhetőek.
A News Corp.-hoz közel álló források szerint eleddig egyetlen kiadóval sem született megállapodás, azonban az első megállapodás megszületése után előreláthatólag a többi kiadó megnyerése már gyerekjáték lesz.
Láthatóan nagyon sok kérdés, kidolgozatlan elem van még a koncepcióban, nem kockáztatunk ugyanakkor nagyot, hogyha azt jósoljuk, 2008-ban, az egyre inkább komoly szerepet kihasító közösségi zenei siteokkal a myspacenek is fel kell vennie a versenyt!