Tegnapi bejegyzésünkben webergonómiai szempontból vetettük górcső alá az éppen hogy csak elindult MySpace Music-ot. Most egy picit az üzleti modellt pécézzük ki, különös tekintettel korábbi írásunkban megfogalmazott, a streaming modelleket megtérülését fenyegető kérdésekre.

Mindezen felül a kiadók minden egyes meghallgatott dal után meg fogják kapni,egy meglehetősen bonyolult séma alapján a maguk részesedését. Ez már most is havi szinten dollár tízmilliókra rúgó összeg.
A MySpace Music igaz jelentősége talán pont ebben rejlik. Egy olyan üzleti modellt sikerült elfogadtatnia a kiadókkal, amely nagyon közel van már az alapvető felhasználó igényei(a zene legyen ingyenes) kielégítéséhez úgy, hogy közben a kiadók érdekei sem sérülnek. Ahhoz, hogy ez a felhasználói igény teljesülni tudjon még jobban, még több ilyen jellegű szolgáltatásra lesz, lenne szükség. Ennek jelenlegi legnagyobb akadálya a megmagyarázhatatlan per stream