Nem lehet tudni pontosan, hogy a szép lassan(??) a zeneipar felé is közeledő pénzügyi (?) válság lesz-e, és ha igen mekkora hatással, de a frissiben szárnyra kelt hírek alapján, sorban harmadikként, a Universal és a SONY BMG után az EMI is meg kíván jelenni saját zenei értékesítő (előadói információs??) oldalával a piacon,ahol elképzeléseik szerint különböző, az EMI előadóihoz kapcsolódó exkluzív tartalmak lesznek elérthetőek. A portál bevallott célja, hogy segítségével az EMI közvetlen (ebb) kapcsolatot tudjon kialakítani a vásárlókkal.
A koncepciónak egyetlen,de annál nagyobb hátulütője van, ezek pedig maguk a rajongók. Azok a rajongók, akik számára nem Universal, SONY BMG vagy EMI előadók vannak, hanem előadók, akiket kedvelnek, és akikhez hasonló előadók zebnéit (is) szeretnék megvásrolni, teljesen függetlenül attól a ténytől, hogy azok mely kiadóhoz tartonak. Ez a tény adja meg a létjogosultságát a különböző viszonteladói boltoknak, mint az iTunes vagy az Amazon. Erre eddig valamennyi, az ennek ellenkezőjét állító kiadó kénytelen volt ráeszmélni, legtöbbször saját káros tapasztalatai árán.