Free Music!

Hibrid zenei csomag a Universaltól

2008. augusztus 15. - Pléh Dániel

A CD eladások folyamatos csökkenése értelemszerűen legjobban és legfájdalmasabban a kiadókat érinti. Kiadótól függően éppen ezért ilyen-olyan, új megoldások kialakításával  próbálnak újra életet lehelni a hanyatló CD eladásokba.   Az aktívak közé tartozik ezen…

Tovább

Újabb fajta hirdetés alapú zenei modell

A hirdetés alapú zenei modellek az elmúlt szűk egy év egyik slágertémáját jelentik, s mindenki azt találgatja/számolgatja, vajh képesek lesznek-e ezek a modellek valóban előteremteni a hirdetésekből azt a pénzmennyiséget, amely az üzleti modellekben előzetesen szerepelt. A piacon…

Tovább

Az iTunes a vezető amerikai lemezbolt!

A hagyományos zeneterjesztés folyamatosa hanyatlásának egyik legplasztikusabb megjelenési formája, hogy a hagyományos és a digitális zenei eladásokat egy, nagy, közös eladó szerinti listában a digitális boltok (na jó, ne legyünk eufemiszitkusak, az iTunes)a tavalyi évben a…

Tovább
süti beállítások módosítása