Az elmúlt év során, a sanyarú gazdasági helyzet meg nyilván ezernyi más ok miatt is az új digitális zenei szolgáltatások piacra lépése ütemet gyakorlatilag nullára csökkent. A pénztelenség egyaránt fájdalmasan érinti a tartalomtulajdonosokat és a szolgáltatókat is, ennek (is) köszönhető az utóbbi időben a zenei videók viták középpontjába kerülése.
A videómegosztó piacon a Youtube óriási fölényben van, ugyanakkor egyre több helyről és gyakrabban hallott megállapítás,hogy a UGC videókkal szemben a kisebb számú, de professzionális minőségű videó az, ami valóban monetizálható.
A legfrissebb hírek szerint ugyanakkor a MySpace-t egy szórakoztató központtá tenni akaró Rupert Murdoch elképzelési szerint ennek egyik lépéseként a MySpace a professzionális videókra specializálódott Hulu-val, gyakorlatilag egyesülve alakítana ki egy Youtube rivális videó szolgáltatást.
A médiacézár elképzelési szerint a szoros együttműködés eredményeképpen a már jelenleg is elérhető, de marginális piaci részesedéssel bíró Myspace videó a Hulu tartalmaival kiegészülve erősödne meg és törne a Youtube babérjaira.
A jövőbeni szolgáltatás pontos felépítése, üzleti modellje egyelőre még nem egyértelmű, ugyanakkor logikus lépés a minkét oldalt tulajdonos New Corp. Részéről a közösség és a tartalom ily módon történő integrációja.nagy és magát kínáló kérdés, hogy a Myspace egyik fő profiljával a zenével hogyan és milyen módon lesz összekapcsolva, Össze lesz-e kapcsolva, vagy a zenei videókat a MySpace továbbra is a Youtube monopóliumaként kezeli majd.