Az október végi U2 koncert a Youtube-n több szempontból is mérföldkőnek számított, mind a koncertszervezők, mind a Youtube számára. Egy alapvetően még üzleti modell nélküli területen az első próbálkozások sikeressége alapvető fontosságú.
Mindezek ismeretében a koncert, 10 milliósra becsült online nézőközönsége,igenjó eredménynek mondható, sőt egy amerikai, vasárnap esti televíziós műsoréval összevethető. Természetesen az internet történetének valaha volt legnagyobb live stream eseménye volt ez, de ez inkább technológia értelemben lényeges, mint üzleti szempontból.
A hírek alapján a Youtube nem saját rendszerét alkalmazta a gigantikus show kiszolgálására, hanem az Akamai rendszereit, s sajt rendszereit csak a felvételről való megtekintéshez használta fel.
Üzleti szempontból ami érdekes az az,hogy az ilyen jellegű, az internetet egy újabb területre bevívő- élő koncertek megtekintése-, s azt forradalmasító megoldás vajon mennyire könnyen lesz értékesíthető, értékesíthető lesz-e egyáltalán. Amennyiben igen, úgy várhatóan hamarosan gomba mód szaporodnak majd az ilyen jellegű közvetítések. Ha nem, akkor kénytelen, kelletlen megmaradnak majd alapvetően brandépítésre használható technológia megoldásnak.