A Myspace Music első éve felemásra sikeredett, ezt most már a New Corp.-n belül is bevallják, méghogyha nem is hangosan, s persze nem büszkén. A szolgáltatás javításának első lépése az interfész javítása volt, ez szeptemberben meg is történt.
Az Imeem története ezzel, meglehetősen szomorú véget ér, bár mindez aligha meglepő. Sokkal érdekesebb a MySpace Music helyzete, amely a folyamatosan formálódó, alakuló piacon egyre jelentősebb pozíciókat épít ki, igaz nem saját erőből, hanem más szereplők felvásárlásával. Nincsen ezzel semmi probléma, ez a világ rendje, a tehetséges, de pénzügyileg ingatag(abb) lábakon álló kicsiket felvásárolják a nagyok, hogy a kicsik által tőlük elvett piacokat visszaszerezzék. Ahhoz azonban, hogy mindez pénzt is termeljen, s igaszolja a kiadott dollárok jogosságát, valamilyen formában hozzáadott értéket kell teremtenie, ellenkező esetben csupán házon belüli versengés alakul ki, ami sosem, célravezető. A Myspace-nek tehát záros határidőn belül, valamilyen módon meg kell oldani a két, kicsi, mozgékony oldal integrálását a nagy, monumentális MySpace portálba, s magába a MySpace Musicba. Nem tévedünk sokat, ha azt mondjuk, nagyon sok múlik mindennek a sikerességén és sebességén…