A koronavírus alapjaiban változtatta meg azt, ahogyan élünk és azt is, hogy, mikor, milyen tartalmakat fogyasztunk. A VOD szolgáltatások szárnyalnak, a streaming zenei szolgáltatások helyzete felemás, TV társaságok pedig azzal a felemás helyzettel küzdenek, hogy minden eddiginél több idő lenne tv-t nézni, de nincs mit nézzenek az emberek a gyártás leállása miatt…
Egy ilyen speciális helyzetben az egyedi, innovatív megoldások értéke felbecsülhetetlen! Pontosan ezért nagyon érdekes az, amit egy angol influencer ügynökség, a Fanbytes talált ki.
Az amúgy is nagyon sikeres influenszer kampányairól híres cég ugyanis a brit országos karantén kezdete előtt összeköltöztette a 12 legnépszerűbb szigetországi Tik-Tok celebet ( őket hívják Bytesquad – nak) akik aztán ugyanúgy, mint egy valóságshowban különböző feladatokat kapnak. Ami ellenben óriási különbség a hagyományos reality műfajjal szemben az az, hogy mindezt a Tik-Tok-on lehet követni, a résztvevők saját profiljain.
Márpedig ez brutális méretű elérést jelent! A 6 legnépszerűbb beköltözőnek 14 millió követője és heti 73 millió posztmegtekintése volt,mielőtt beköltöztek volna a londoni luxus börtönbe.
A megoldást a fiatalokat elérni kívánó márkák így a nagy zenei kiadók is kedvelik! A népszerű Tik-Tok influenszerek ugyanis tökéletes lehetőséget biztosíthatnak arra, hogy a koronavírus miatti amúgy kevés új zenei megjelenést promótálják. és a kiadók nincsenek is ezzel egyedül! A What Do You Meme? játékgyártó cég például esti játékokat támogat.
A formátum egyedi és nyilván nem is könnyen érthető sokak, sokunk számára. Ugyanakkor a Z generáció elérése és tartalomfogyasztási szokásai is annyira mások, hogy bizony az ilyen innovációk, programok lehetnek a jó megoldások.