A Coca-Cola és az iTunes újabb, minden eddiginél konkrétabb promóciós együttműködést jelentett be minap, amely 2 milliárd speciális megjelenésű Coca-Cola, Coca-Cola light és Cherry Coke üveget fog érinteni. Maga az együttműködés a tavalyi év során megkötött nagyobb lélegzetű, és hosszú időre szóló Apple-Coca Cola megállapodás idei, elsősorban dél-európára fókuszáló felvonása.
A promóció ingyenes zeneletöltések, és sok-sok ajándék iPod mellett több száz szponzorált eseményt is magában foglal, a promócióban résztvevő 17 országban.
A rajongók számára legfontosabb talán nem is ez, hanem az, hogy a tervek szerint a az ismert és kevésbé ismert előadókat egyaránt felvonultató szponzorált események legnagyobb részét a közeljövőben az iTunes-on megvásárolhatóvá is kívánják tenni.
Eleddig egy együttes neve ismert a promócióban résztvevő közül. Az angol Faithless-é, akik nem csak zenéjükkel, hanem designötleteikkel is segítenek a speciális palackok megtervezésében.