A tavasz egyik slágerbejelentése volt zenei körökben, hogy a Myspace, hosszas várakozás, és találgatások után, valóban elindítja, teljeskörű zenei szolgáltatását, amely részeként gyakorlatilag minden, zenéhez kapcsolódó tartalom és szolgáltatás (zeneletöltés, videók, merchandising) elérhető lesz.
Az indulás pontos dátumát a News Corp. tulajdonában levő portál vezetői nem jelentették be, de hangsúlyozták, hogy még az idén szeretnének megjelenni a piacon az első verziójával az új portálnak.
Ezt követően azonban egy apró pici információmorzsa sem került ki a cég háza tájáról, így a pesszimistább szakértők már jövő év eleji indulásról, illetve a nagy nemzetközi kiadókkal folytatott tárgyalások átmeneti megrekedéséről beszéltek, majd pedig a teljes myspace redesign került előtérbe.
Mindezek, valamint a nyári uborkaszezon alapján nyugodtan mondhatjuk, hogy meglepetésre, a Fortune's Brainstorm tech konferenciáján a cég vezérigazgatója, Chris De Wolf bejelentette, hogy szeptemberben indul a szolgáltatás.
További részletek egyelőre nem nagyon láttaki napvilágot, mindössze annyi ismert, hogy a négy nagy major kiadó közül hárommal sikerült tető alá hozni a megállapodást, a negyedik major, az EMI pedig várhatóan a nem távoli jövőben fog csatlakozni a szolgáltatáshoz.
Magáról a szolgáltatásról De Wolf a Techrunch főszerkesztőjének annyit árult el, hogy a pay per track és az előfizetéses modell kombinációja lesz, annyi különbséggel, hogy az előfizetéses modell hirdetés alapú, hirdetések által szponzorált lesz.