A Google Music-ról All Access-ről az utóbbi időben többször elmondtuk, hogy meglehetősen nehéz helyzetben van, több szempontból is! Egyrészt mivel elődje, a Google Music a nehéz indulása után nem is tudott a hátrányából faragni, így az amúgy sem különösebben népszerű felhő alapú szolgáltatások körében a legkevésbé népszerűnek számít! A streaming piacon pedig több, jól beágyazott, gyorsan mozgó vetélytárssal kell, kellene megküzdenie, és akkor mnem is beszéltünk arról, hogy az igaz sikerhez elengedhetetlen lenne, hogy a Google valóban integrálja zenei szolgáltatásait!
Mindezen negatív előjelek ellenére, úgy tűnik a (z egyre kevésbé csak) keresőóriás tanult korábbi hibáiból, és az alig 3 hónapja bejelentett szolgáltatás agresszív ütemben próbálja bevezetni a piacokra. Ennek a jele, hogy a Verizon-al folynak tárgyalások és ennek a jele az is, hogy alig 2 hónappal az indulás után már a fontosabb európai piacokon ( Egyesült Királyság, Spanyolorszóg, Németország, Franciaország) már meg is jelent a szolgáltatás.
Az eltökéltséget talán mindezeknél jobban jelzi a kampány, melyet a Google az európai indulással egy időben indított és amely teljesen egyértelműn a streaming szolgáltatásokat (Spotify, Deezer) veszi célba.
Mint ahogyan az a fenti fotón is látható, az üzenet rendkívül egyszerű és egyértelmű módon írja le a felhő szolgáltatásból adódó előnyöket ( 20 000 saját dal) illetve a streaming jelleget és annak előnyeit.
Önmagában persze egy kampány nem fogja a Google All Accest a népszerűségi lista élére röpíteni, de ha valóban olyan eltökéltek, mint ahogyan azt az elmúlt hetek mutatják, úgy lehet, hogy komoly szereplőkké tudnak majd válni a streaming piacon (is)