Amint arról már több alkalommal is írtunk, a Vevo számára 2012 második fele, 2013 eleje kulcsfontosságú időszak lesz. Ekkor jár le ugyanis a Google-al kötött stratégiai együttműködési szerződés, melynek értelmében a Google hosztolja a Vevo videókat, csinos kis reklámbevételi jutalékért cserébe.Természetesen a kiadók illetve magánbefektetők tulajdonában levő cég számára opció, hogy megújítva a szerződést minden marad a régiben, a gyakorlat és az valóság azonban nem feltétlenül efelé tolja a céget.
A jövőtől függetlenül (azt megpróbálván minél jobban alakítani) a cég az idei évben komoly fejlesztésekbe fogott, melyek eredményeképpen minden eddiginél erősebb ütemben nő, különösen mobil platformon.
A terjeszkedésnek természetesen nem csupán a technológiai fejlődés az egyetlen útja, hanem a földrajzi is lehetséges. Különösen azért, mivel a zenei videók megtekintéseiben a mobil, mint platform mellett a nem amerikai piacokon a legmagasabb a növekedési ütem.
Mindezek ismeretében abszolút nem meglepetés, hogy a prémium videóportál európai terjeszkedésbe kezdett. Első ütemben Franciaországban,Olaszországban valamint Spanyolországban jelenik majd meg, a már létező angliai mutáción felül. Németország is az első ütemben célba veendő országok között volt /van, a végtelenül bonyolult jogi környezet miatt ugyanakkor az ottani indulás egyelőre még késik.
A terjeszkedés eredményeképpen a videószolgáltatás repertoárja mintegy 50 ezer videóval bővül majd. A három országban a Youtube-on elérhető Vevo csatorna nézettsége megközelíti a havi 400 milliót, így érthető, hogy miért döntöttek a vevo.com domain bevezetése a hirdetésértékesítés átvétele mellett. A hirdetésértékesítést feltételezhetően a piacismeret hiánya miatt nem saját csapattal végzik majd, hanem a Yahoo európai hirdetési ajánlatában szerepel majd a három országra vonatkozó hirdetési ajánlat.
A Vevo lépése egyrészt teljesen logikus, másrészt pedig az egyre inkább nemzetközivé váló streaming és streaming jellegű szolgáltatások nemzetközi térnyerésének újabb hullámát jelenti. A nemzetközivé válás pedig több látogatót, több pénzt jelent, mind a szolgáltatók, mind a zenészek számára.