A Vevo számára az elmúlt hónapok semmivel sem kevésbé izgalmasak, mint az elmúlt, alapvetően befektetőkereséssel eltöltött év. Most, a pénzügyi háttér rendezésével a prémium zenei videómegosztó ismételten a fejlesztésekre és a terjeszkedésre koncentrálhat.
A 2012-ben végrehajtott, a Facebook megosztás és a Facebook integrációt előtérbe helyező redesign után a videóportál újabb lépést tett abba az irányba, hogy felhasználói felülete a lehető legegyszerűbb, ugyanakkor leginkább tartalomfogyasztásra ösztönző legyen! Ezt szem előtt tartva az alapstruktúra is szinte a végletekig leegyszerűsített: a fejlécben mindössze három opció - a Vevo TV, a keresés és a böngészés található
Az újabb redesign két területet érint nagyon jelentős mértékben: a nyitóoldalt valamint az előadói profiloldalakat. A nyitóoldal gyakorlatilag teljesen facebookosítva lett, azaz egy facebook hírfolyam szerű zenei videó hírfolyamot állítottak össze, amely rendszeresen frissül a szerkesztők által. Az előadói oldalakon végrehajtott változtatások elsődleges célja ugyancsak a videótartalmak előtérbe helyezése volt.
Ennek eredményeképpen az előadói profiloldalak tartalmát fülekre szervezte át a Vevo- az első fülön nem meglepő módon a videoklipek találhatóak- az előadói információk, turné dátumok, kapcsolódó előadók a további fülekre szorultak…
A web-oldal egy első látásra kevésbé érzékelhető változáson ezen felül is keresztül ment: reszponzív alapokra épült, annak érdekében, hogy minden platformon,minden böngészővel azonnal a legjobb élményt nyújtsa.
A honlap megújításával egy időben a VEVO TV alkalmazás is megújult. A megújulás lényege, hogy az eddig egy darab, heterogén tartalmú Vevo TV csatorna helyett három csatorna lesz- POP, R&B és Country- ahol is a Pop csatorna veszi át az eddigi Vevo TV csatorna helyét, azaz a Vevo TV egyre inkább egy lineáris tévé csatornához hasonlít majd, megfejelve jóadag interaktivitással!
A redesign célja, iránya teljesen egyértelmű: a VEVO minden eddiginél jobban szeretné ösztökélni látogatóit a videótartalmak ( és persze a reklámok) megtekintésére! Teszi ezt mindezt akár annak árán is, hogy az előadói információkat ezzel hátrébb szorítsa és ezzel eltávolodjon a kezdetekkor képviselt stratégiájától és sok tekintetben teret engedjen az MTV számára, hogy dominálja az előadói teret. Bátor, de kockázatos lépés, meglátjuk mi lesz az eredménye…