A Deezer számára 2014 évben a legfontosabb feladat az végtelenül telített amerikai piacon való megjelenés, bár ezt a francia cég hivatalosan sosem ismerte be. A tengerentúli piacra való belépés roppant komplikált és sokszor lassú folyamat, ezt a Deezer legnagyobb vetélytársa a Spotify 2011-ben megtapasztalhatta.
A francia cég nem rég jelentette be, hogy a Spotify-hoz és az Rdio-hoz hasonlóan korlátlanná teszi ingyenes lábát.
A Samsung-al a koreai cég új, Samsung Galaxy S5 telefonjaira vonatkozó megállapodás, melynek értelmében minden Ázsiában és Európában forgalomba hozott Galaxy S5-re telefontulajdonos 6 hónapnyi ingyenes hozzáférést kap a francia cég zenei szolgáltatásához.
Minden jel arra mutatott, hogy a francia cég sínen van fő céljához, a domináns nemzetközi szerep megszerzéséhez.
Ezért (is) váltott ki hatalmas meglepetés az iparági körökben, hogy a héten furcsa körülmények között bejelentették a cég vezérigazgatója, Axel Dauchez elhagyja a céget, szeptemberben. A cég hivatalos megfogalmazása szerint Dauchez „új karrierlehetőséget kapott, mellyel élni kívánt” más források ugyanakkor állítják, a Deezer legfőbb befektetője, az Access Industries ragaszkodott a távozásához.
Akármelyik verzió is igaz, bizonyosan komoly zavart okoz majd a Deezer háza táján. Dauchez volt ugyanis az, aki a céget a 2008-2009-es évek apátiájából kirángatta és valóban elindította a nemzetközi terjeszkedés felé, beleértve ebbe az új befektetők, bevonását a kiszálló Orange helyett.
Másrészt a lehető legrosszabbkor jön egy a világ legtelítettebb, legbonyolultabb zenei piacára való belépést tervezgető cég számára, és nagyon komoly kérdéseket vet fel a jövőjét illetően, legyen az a piaci terjeszkedés vagy akár a tulajdonosi struktúra.